Який папір використовується для друку брошур?
Взагалі папір для рекламних брошур та іншої поліграфії обирають, зважаючи на вподобання замовника і бажання показати товар обличчям. У більшості випадків таким виявляється крейдований папір. Тому що він - приємний на дотик, білий і якісний. І брошури (та й не тільки брошури на ньому виходять відмінно).
Але при цьому не варто забувати, що не завжди обов'язково витрачатися на відносно дорогий крейдований папір. Часом цілком можна обмежитися офсетним. Наприклад, якщо йдеться про інформаційні матеріали, які планується розкидати по поштових скриньках. У таких випадках витрачатися на дорожчий папір не завжди виправдано. Це не галузева виставка, на якій треба не вдарити в бруд обличчям.
Взагалі папір для друку вибирають, виходячи з його основних характеристик.
Найосновніша, та, про яку знають усі - щільність. Вона визначається з ваги аркуша площею 1 квадратний метр. Вказується в г/м 2 . Починається від 80г/м 2 (рекомендуємо використовувати тільки в найдешевших проектах, коли головне - кількість, а на якість друку не треба звертати особливої уваги) до 300 г/м 2 . Утім найбільша щільність для друку брошур теж не потрібна, такий папір варто брати тільки для обкладинок. 100-150 г/м 2 для брошури цілком достатньо.
Наступний важливий момент - білизна паперу. Ця характеристика показує, наскільки добре поверхня паперу відбиває світло. Параметр може мати значення від 60 до 98%. Що вища білизна, то краще, оскільки на папері з хорошим показником білизни краще виходять зображення. Вони стають контрастнішими, оскільки краї не розмиваються.
Ще один момент - прозорість паперу. Цей параметр визначається кількістю світла, яке може пройти через аркуш паперу, не розсіявшись. Якщо папір занадто прозорий, то друкувати з двох боків аркуша буде не можна - оскільки зображення стануть просвічуватися. Саме тому для якісного двостороннього кольорового друку потрібен щільніший папір.
Крім того, важливо правильно вибрати тип паперу, а саме глянцевий або матовий. Глянцевий вважається красивішим, бо на ньому краще виглядають кольорові ілюстрації. З іншого боку матеріали з великим обсягом тексту з глянцю читати незручно. Ще один момент - папір може бути фактурним, наприклад, з якимось тисненням ("під льон" чи інші). Для дрібного тексту треба брати матовий папір, бо інакше очі при читанні втомлюватимуться.
Є й інші технічні моменти вибору паперу, наприклад, те, наскільки він накопичує статичну електрику тощо. Але в більшості випадків орієнтуються саме на перелічені вище параметри, щоб отримати ефектні буклети для просування своєї продукції.